Welkom

Uw diëtist in Spijkenisse

De corona crisis heeft in 2020 veel leed met zich mee gebracht, zowel voor de mensen die corona hebben gehad als voor de algehele bevolking en de economie. Ook zijn veel mensen zwaarder geworden als gevolg van de corona crisis en de bij behorende maatregelen. En zoals inmiddels duidelijk is geworden, zijn een verminderde weerstand en overgewicht een risicofactor voor het krijgen van corona en een ernstiger beloop van de ziekte. Juist nu in deze tijd is een gezonde levensstijl zo ontzettend belangrijk!

Lukt het u in deze moeilijke tijd niet om uw gewicht onder controle te houden en een gezonde levensstijl te hanteren? Bent u op zoek naar een extra stok achter de deur? Maak dan snel een afspraak voor een advies op maat!

Waarom u kiest voor mijn hulp:

  • Tijd en aandacht voor uw verhaal;
  • Bredere visie dan alleen voeding;
  • Advies op maat met aandacht voor uw wensen;
  • Afvallen zonder diëten maar met behulp van een gezonde leefstijl;
  • Aanpak van emotioneel eetgedrag;
  • Aangesloten bij alle zorgverzekeraars.

NutriPharma Diëtistenpraktijk is gevestigd in Apotheek City Plaza (niet in gezondheidscentrum City Plaza). Vraag ernaar bij de apothekersassistente aan de balie of bel 06-38338785 voor het maken van een afspraak

Corona maatregelen:

  • Maak geen afspraak of zeg uw afspraak (bij voorkeur op tijd) af wanneer u klachten heeft of positief bent getest op corona;
  • Kom niet te vroeg op de afspraak (max. 5 minuten van tevoren);
  • Kom bij voorkeur alleen naar de afspraak;
  • U bent verplicht in Apotheek City Plaza en gezondheidscentrum Oberonweg een mondkapje te dragen, ook in de spreekkamer;
  • De weegschaal en de ruimte worden na elk bezoek gereinigd.
  • De diëtist is uitgezonderd van de lockdown die geld tot 31 maart 2021. De praktijk is gewoon geopend!

Tips om te werken aan je gezondheid in thuisquarantaine:

  • Houd structuur in je dag! Sta op tijd op, ga op tijd naar bed, heb dus ook voldoende nachtrust.
  • Zorg dat je eet- en beweegmomenten goed gepland zijn, zoals je dit eerder ook deed of normaal was op het werk. Houd de tijden aan waarop je normaal bijv naar de sportschool zou gaan. Door thuiswerken krijgen pauzemomenten om te eten en even te bewegen vaak minder aandacht. Let hierop! Zorg dat je elke dag je drie maaltijden nuttigt en minimaal 30 minuten beweegt.
  • Doe 1x per week boodschappen en ga niet met honger naar de winkel. Maak een boodschappenlijstje en volg dat ook. Laat je niet verleiden extra dingen mee te nemen. Bedenk van tevoren wat en hoeveel je aan extraatjes in huis wil halen. Hamsteren is onnodig!
  • Focus je op nieuwe gezonde recepten. Dit is het moment om te experimenteren met gezond koken.

 

Plaatje website